ضغط

الخميس، 25 فبراير 2010

حاسس انىعايز اتكلم مع حد اى حد

وطالما انه حاليا مفيش حد اذن مفيش غير انى اكتب هنا ف المدونه دى

ممكن الضغوطات نفسها مش هى السبب فى حاله الضيق اللى انا فيه لكن فا الغاب غياب المتنفس هو السبب اعتقد اننى دوما كنت بحاجه لحد يقف بجانبي لم يكن لى يوما صديق انتيم صديق احكى له واشكى له اتكلم معه يتكلم معى عندى اضدقاء كثيرون ومنهم مقربون ولكن لي من بينهم انتيم
اشعر بالوحده وهذه الوحدع تنتهى عندما ارى احدا من اصدقائي
فعندما ارى احدهم ترانى وكأنى اقول له لا تتركنى من فضلك كن معى لاخر اليوم او تعالى معى للبيت نأكل سويا ونذاكر سويا وننمام سويا نضحك سويا
انا اجتماعى جدا عندما اكون مع اصدقائي عندما اكون بين اهلى الذين يحسون بي
أعتقد انى محبوبو من الجميع لأنى لا احاول ازعاج احد فأنا دائما احافظ على كل صداقاتى واعتز بها وانميها
حتى صداقتى مع الانترنت صداقتى مع مكتبتى صداقتى مع موبايلى

ليت احد يعطينى البادره ويطلب منى ان احكىيه عن اى شيء لسوف يسمع منى كلام لم يسمعه وكلام تمنيت لو ان احدا يسمعه

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

الصبر يا الجزار

eso يقول...

حاول تمسك ورقة وقلم وتكتب فيها الى انت عايز تقوله
انا كان زمان عندى نفس شعورك وسمعت كلام اول حد قالى اننا حنبقى اصدقاء وحكيتلها على كل اسرارى وفى النهاية كل اللى قلته استخدم ضدى ووقعت بينى وبين اصحابى لمجرد انى فى يوم فضفضت
دور على صحبة صالحة وفى الاول تصالح مع نفسك وارضى بكل اللى عندك ومتشتكيش غير لربنا "السؤال لغير الله مزلة ":))
وربنا معاك ويوفقك

Gizo يقول...

السلام عليكم
أختى
الحمد لله هذه المشكال انتهت تماما من عندى
والان ارى ان اكبر مشاكلى ان كان قدامى الصحبه الصالحه ومكنتش حاسس بيها
حضرتك عافه !وما منعكـ إلا ليعطيك
كان لازم يحصلى كده عشان أحس بهذه النعمه العظيمه
والحمد لله التفت ليهم
والأن أنا ولله الحمد أعيش فى نظام وعندى رساله فى الحياه أسعى لتحقيقها
شكرا على مرورك اللطيف وأعتذر عن الـاخر فى الرد

إرسال تعليق